Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Kies een categorie

Telefoonservice

Een klant telefonisch te woord staan, dat lukt simpelweg niet altijd. Maar met de telefoonservice van DIRECT lukt het wél. Wij nemen de telefoon op wanneer jij of je team zelf in een vergadering zit, een behandeling doet, leveranciers bezoekt of onderweg bent. Ook ’s avonds, ’s nachts, in het weekend, tijdens feestdagen of vakantie. Dit betekent dat je met de telefoonservice van DIRECT Klantcontact je openingstijden flink kunt verruimen, je kunt verwachten dat binnenkomende vragen direct op een professionele manier worden afgehandeld.

Lees hier meer over de telefoonservice >> 

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoontjes naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Voordat je je officieel voor onze dienstverlening aanmeldt, heb je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode ervaar je zelf wat onze telefoonservice bijdraagt. Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Meer weten of direct aanmelden voor de proefperiode? Klik dan hier.

Aanmelden voor onze telefoonservice kan heel snel en eenvoudig. Klik hier om je aan te melden voor de gratis proefperiode. Eén van onze consultants neemt dan contact met je op om een script op te stellen, zodat je binnen 24 uur live kunt.

We verzorgen kosteloos een uniek doorkiesnummer voor jouw bedrijf. Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.

Ja, dat kunnen wij. We koppelen jouw webagenda graag aan ons systeem, zodat wij afspraken voor je kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of je op dat moment al dan niet bereikbaar bent. Daarnaast plannen we desgewenst direct afspraken voor je in en maken aantekeningen of doen registraties in jouw systeem. In overleg is heel veel mogelijk.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de Mijn DIRECT Klantcontact app op je mobiel en op desktop. Deze notificatie bieden we tevens aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Ja, dat is mogelijk. Bij DIRECT Klantcontact veren we mee met jouw wensen en behoeften. Hoe intensief wij voor jou aan het werk gaan ligt volledig aan jouw input. We kunnen zeker terugbelnotities maken. Samen bespreken we graag welke service het beste bij jouw situatie past.

Via de Mijn DIRECT Klantcontact app op je telefoon krijg je direct een notificatie op het moment dat iemand een bericht voor jou achter heeft gelaten. Indien gewenst kunnen we deze notificaties ook per e-mail of SMS naar je toe sturen. In dit bericht vind je alle relevante contactgegevens en een samenvatting van het gesprek. Zo weet jij direct wat de stand van zaken is.

Voordat onze klantenservicemedewerkers voor je aan de slag gaan, vragen we je om een actuele lijst met contactpersonen en hun contactgegevens. Contactpersonen krijgen een eigen login voor Mijn DIRECT Klantcontact, zodat zij zelf aan kunnen geven of ze beschikbaar zijn of niet. Deze personen kun je trouwens ook zelf beheren in de portal van Mijn DIRECT Klantcontact. Kunnen we je hierbij helpen? Neem dan contact op via onze chat rechts onderin het scherm.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Veel bedrijven worden heel wat afgebeld op een dag. Telefonisch kan je immers snel een vraag stellen, een afspraak maken of een storing melden. Hoewel je geen belletje wilt missen, heb je niet altijd de tijd of de mensen om de telefoon op te nemen. Juist dan schieten wij te hulp. Met onze telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.

Navigeer snel naar
1 klant of 1000, we zorgen dat je altijd bereikbaar bent.
70% van de calls in één keer afgehandeld
80% van je klanten heeft binnen 30 seconden iemand aan de lijn

Dé partner in klantcontact die je jouw klanten toe kunt vertrouwen.

Ruimere openingstijden

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

Directe afhandeling

Ruim 70% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld. Desgewenst in jouw systeem.

Snel en professioneel

Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.

"Met een uptime van 99,9% garanderen we een continue bereikbaarheid."

Siem Hoefnagels, Helpdeskmedewerker

Siem Hoefnagels

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Vraag nu een gratis vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze klantenservice specialisten.

In een paar stappen van start met de telefoonservice.

Aanmelden

Meld je aan voor de gratis proefperiode door je gegevens in te vullen.

Contact met een consultant

Samen richten we jouw ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.

Script opstellen

Eén van onze experts stelt met deze input een op maat gemaakt belscript op.

Aan de slag

Heb je alles goedgekeurd? Dan gaan we live! Vanaf dit moment kun je naar ons doorschakelen.

Telefoonservice op maat.

Of je nou maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze telefoonservice is in te zetten door iedere ondernemer – klein en groot. Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare telefoonservice.

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€35,00 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€60,45 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€162,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€243,00 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
0
partners waar wij meer dan trots op zijn
0
partners waar wij meer dan trots op zijn
Mijn DIRECT Klantcontact app

Altijd en overal in control met de Mijn DIRECT Klantcontact app.

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.

  • Realtime inzage in alle interne en externe correspondentie
  • Scripts voor je persoonlijke assistent beheren
  • Je eigen beschikbaarheid of die van je collega’s wijzigen

Ontdek wat anderen over onze telefoonservice zeggen

Probeer de telefoonservice 14 dagen gratis uit. Geheel vrijblijvend.

Benieuwd of onze telefoonservice bij jouw bedrijf past? Dan kun je 'm gewoon vrijblijvend uitproberen.

  • Direct 24/7 bereikbaar 
  • Persoonlijk en korte lijnen
  • Flexibel op- en afschalen

Veelgestelde vragen over de telefoonservice

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoontjes naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Voordat je je officieel voor onze dienstverlening aanmeldt, heb je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode ervaar je zelf wat onze telefoonservice bijdraagt. Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Meer weten of direct aanmelden voor de proefperiode? Klik dan hier.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de Mijn DIRECT Klantcontact app en in de portal. Deze notificatie bieden we tevens aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

  • Gratis adviesgesprek van 30 minuten
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Lees meer over Telefoonservice:

Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top